Månadens folkehelsehelt

Ingrid Danielsen Henriques - Klikk for stort bileteIngrid Danielsen Henriques Sunne kommuner

Les Sunne kommuner - WHOs norske nettverk sin omtale av Austevoll sin folkehelsekoordinator.

"Ingrid Danielsen Henriques er en uredd og kunnskapsrik ansatt, som bruker sine egenskaper til å sette folkehelse på agenda, hver dag. Hverdagsaktivitet er viktig for Ingrid og spesielt jobber hun for at barn - og unge og andre som står utenfor organisert aktivitet skal ha møteplasser og tilbud. Hun har tatt initiativ til prosjekt Hverdagsreisen og samarbeider med lokale, nasjonale og internasjonale innovasjonsvirksomheter for å få mer kunnskap.

Ingrid tenker alltid nytt og klarer å trekke folk med seg. Samtidig er hun en engasjert, sosial og gøy kollega - både kunnskapsrik og er ikke redd for å stille spørsmål."

Gratulerer, Ingrid!