Kontrollutvalet skal føra tilsyn med den kommunale forvaltninga på vegner av kommunestyret.
Kontrollutvalet skal i første rekke føre samanhengande tilsyn og kontroll med forvaltninga i kommunen på vegner av kommunestyret, medrekna å sjå til at kommunen har ei forsvarleg revisjonsordning.
Utvalet kan i prinsippet ta opp alle tilhøve ved kommunen si verksemd så lenge det kan definerast som kontroll eller tilsyn. Uvalet kan likevel ikkje overprøve politiske prioriteringar utført av kommunen sine folkevalde organ.
Kontrollutvalet kan berre sjå til at dei vedtak som er fatta og at drifta til kommunen elles er i tråd med rettslege krav. Det vil seie om vedtak er fatta av kompetente organ etter korrekt saksbehandling og om vedtaket er gjennomført som fastsett. Kommunelova § 23-5 viser også til at kontrollutvalet skal rapportere resultata av arbeidet sitt til kommunestyret.
Kontrollutvalet har fem representantar. Fnn medlemmar og kontaktinformasjon ved å trykke på denne lenka
Sekretariat
Vestland fylkeskommune er sekretariat for kontrollutvalet. Det er eit krav at sekretariatet er uavhengig i høve både administrasjonen og revisjonen. Dette inneber mellom anna at sekretæren ikkje kan vere tilsett under rådmannen sitt mynde, eller utføre revisjonsoppgåver for kommunen.
Kontaktinformasjon til sekretariatet
Helge Inge Johansen
Telefon: 402 03 664
E-post: helge.inge.johansen@vlfk.no
Revisjon
Austevoll kommune har avtale med Deloitte AS om revisjonstenester. Det omfattar rekneskapsrevisjon, forvaltningsrevisjon, eigarskapskontroll i selskap som kommunen har eigarinteresser i og andre kontrolloppgåver i regi av kontrollutvalet.
Kontrollutvalet har ansvar og mynde etter kommuneloven kapittel 23
Førespurnader til kontrollutvalet
Du kan kontakte kontrollutvalet dersom du har generelle innspel eller tips om konkrete og moglege kritikkverdige forhold, som kan vere tema eller område for kontroll eller revisjon.
Vi gjer merksam på at det i hovudsak er utanfor kontrollutvalet sitt mandat og reglement å behandle førespurnadar som mellom anna gjeld enkeltsaker, klagesaker, saker som er til behandling i rettsapparatet, usemje i politiske vedtak eller varsel etter arbeidsmiljøloven kapittel 2 A.
Vi gjer også merksam på at kontrollutvalet berre har plikt til å behandle dei saker som kommunestyret ber dei om, eller der det går fram av kommuneloven kapittel 23 og 24. Når det gjeld førespurnadar frå andre enn kommunestyret, må kontrollutvalet sjølve vurdere om dei vil prioritere å sjå nærare på det førespurnaden tek opp.
Vi gjer også merksam på at kontrollutvalet ikkje er eit forvaltningsorgan som fattar enkeltvedtak etter forvaltningsloven § 2. Personar som kontaktar kontrollutvalet er ikkje å rekne som part i ei eventuell påfølgande kontrollutvalsak. Det vil derfor ikkje vere klagerett på vedtak gjort av kontrollutvalet, eller andre partsrettar etter forvaltningsloven § 28 knytt til vedtak gjort av utvalet.
Førespurnader kan sendast til sekretariatet for kontrollutvalet.