Dokumentasjon er i utgangspunktet siste tilgjengelege skattemelding frå siste år. (Heile skattemeldinga)
Vi ønsker at føresette søker om redusert foreldrebetaling for barnehageåret 2023-2024 når dei har motteke skattemelding 2022. For dei fleste kjem denne i mars/april 2023..
Kommunen har ikkje tilgang til å gjere direkteoppslag hos skattemyndigheitane , du må legge nødvendig dokumentasjon ved søknaden, alternativt må du ettersende den eller levere den på servicekontoret..
Er det vesentlege endringar som ikkje kjem fram i skattemeldinga, skal du leggja ved annan dokumentasjon som:
- For arbeidstakarar: arbeidsinntekt/kopi av lønslipp.
- For sjølvstendig næringsdrivande: stadfesting frå rekneskapsførar/revisor på venta inntekt.
- For arbeidsledige: kopi av siste utbetaling frå NAV.
- For studentar: kopi av studentbevis – stadfesting av studieplass.
- For flyktningar: dokumentasjon på skattbar inntekt, døme introløn.
- Ev. annan relevant dokumentasjon.
Som personinntekt vert rekna:
- Ytingar frå NAV
- Sjukepengar eller arbeidsavklaringspengar
- Uføretrygd
- Dagpengar
- Introløn
- Stønad som einsleg forsytar
- Etterlattepensjon
Som kapitalinntekter vert rekna:
- Fast eigedom
- Renteinntekter, fonds- og aksjeutbyte
- Gevinst ved sal av eigedom og lausøre
- Andre inntekter
- Leigeinntekter
Dokumentasjonen må ikkje vera eldre enn 1 månad. Familiar med vedtak om reduksjon i foreldrebetaling pliktar å melda frå om endringar i den økonomiske situasjonen. Endringane kan ha konsekvensar for vedtak som er sendt ut.