Ragnhild Hus Fagerbakke er ny plan- og byggesakssjef

Austevoll kommune har tilsett Ragnhild Hus Fagerbakke som ny plan- og byggesakssjef i kommunen.  Ho har vore tilsett som vikar i stillinga i eit år og har tidlegare vore plankonsulent ved same eining i perioden 2018-2020.

Ragnhild er utdanna jurist ved UiB (2017) og har tidlegare arbeida som juridisk konsulent hos Fagjuristene (2017-2018) og som advokatfullmektig ved Advokatfirmaet Landsvik & Larsen AS frå  2020 og til ho starta vikariatet hos oss. Ragnhild bur i Bergen og pendlar til Austevoll.
Den nytilsette kommunalsjefen for samfunnsutvikling, Ingrid Danielsen Henriques, er veldig glad for at vi har fått Ragnhild med på laget og ho ser fram til eit fortsatt godt samarbeid.
«Eg ser fram til å forsette i rolla som plan- og byggesakssjef i Austevoll kommune og ser fram til vidare samarbeid med flinke medarbeidarar, innbyggjarar og politikarar», seier Ragnhild.

Bilete av Ragnhild Hus Fagerbakke - Klikk for stort bileteRagnhild Hus Fagerbakke Privat